الثلاثاء، 24 فبراير 2015

◘◘ نهاية الخسيسي و رعب الشرطة وكشف الحالة الاقتصادية ◘◘
=====================================
رأيت اليوم كانت ما بين صلاة الظهر و صلاة العصر أنا شوفت السيسي بيهرب بطيارة (خاصة لكن حربية!!) والتكبيرات تعلوا ( كنت اكبر معهم) و بعدين الدنيا تتحول لهرجلة كبيرة و الشرطة تهدد الناس في مصر بالسلاح و احنا داخل البيوت لم يصيبنا شيئ لكن خائفين .. و الحالة الإقتصادية أصبحت سيئة جدااا و ظللت ابكي لأبي اني لم أحول أموالي الي دولارات و اقوله "ده شقاي و تعبي يا ربتني حولت فلوسي لدولارات" و ابي يعرض عليا انه يبدلي فلوسي من فئة المائتين الي فئة المئات جنيهات .. فقلتله "و هي هتفرق!" و شوفت بنت عمتى عندنا في البيت ( هيا زوجها حاليا معتقل محكوم عليه) - هما طبعا ضد الانقلاب اللي فاكراه انها رايحة جاية علينا و انا بقول لماما قدميللها أكل ماما قالتلي هيا مروحة دلوقتي فأنا قلت عيب و قمت قدمتلها عيش باللحمة !! و قعدت اقولها اصبري يا فلانة فرج ربنا قريب و انا حاسة انه هيعوضكم خير .. مش عارفة ديه رؤية و لا ايه؟ لكن مش أول مرة احلم ان السيسي هرب ديه تاني مرة
====================================
تعبير نهاية الخسيسي و رعب الشرطة وكشف الحالة الاقتصادية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

انقلاب الجيش على السيسى وقتله

الرؤيا لشخص سعودي شهر 3 /2018 رايت انني بمصر و اعيش مع الشعب و اشاهد رئيس الجمهورية ال سيسي قد طغى وظلم و سفك الدماء و اهلك كل شيء و هو م...